- Status Assigned
- Prozent erledigt
- Aufgabentyp Feature Request
- Kategorie Coding
-
Zuständig
Vincent Mahnke (vimaster)
- Betriebssystem Win32
- Schweregrad Kritisch
- Priorität Normal
- Betrifft Version
- Fällig in Version Unbestimmt
- Fällig am Unbestimmt
- Stimmen 0
- Versteckt Nein
Gehört zu Projekt: Games Academy - P300 (WiSe2014)
Angelegt Vincent Mahnke (vimaster) - DD.MM.YYYY - HH:MM
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FS#102 - (Final-Boss) Katsuo
3 phases
Phase ends on certain number of hits and repeat in a certain pattern
Phase 1 (teleport-duel):
Teleports to CQC-range and player has to attack him faster than being hit.
Phase 2 (projectile):
Shoots particles, which the player can reflect to the direction the player is facing when hitting the particle
Phase 1 again
Phase 2 again
Phase 3:
Flys to top of screen (out of CQC-range)
Spawns normal particle-enemies that don’t stop spawning until the boss is slain
Shoots particles like Phase 1 of Mini-Boss1